Re: Redelijk hetzelfde gebleven. Vr en za lokaal 38 graden

Bericht van: Paul ( Nijmegen) , 23-06-2026 20:50 

Dank je wel voor de snelle reactie Ryan. Nou die ventilator heb ik dan toch niet voor niets uit de motteballen gehaald. Het wordt peentjes zweten als dat uitkomt.


EC 12Z   ( 1356)
Paul ( Nijmegen) -- 23-06-2026 20:45
Redelijk hetzelfde gebleven. Vr en za lokaal 38 graden   ( 707)
Ryan (Etten-Leur) -- 23-06-2026 20:47
Re: Redelijk hetzelfde gebleven. Vr en za lokaal 38 graden   ( 557)
Paul ( Nijmegen) -- 23-06-2026 20:50
Op woensdag 1 juli wat buien..   ( 882)
Winfred (Zevenaar) -- 23-06-2026 20:53
Azorenhoog trekt zich terug op de oceaan   ( 893)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 23-06-2026 20:55
  Ja, veel warmer kan ook niet! 😀  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 20:57
Je weet het tegenwoordig niet   ( 557)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 23-06-2026 20:58
  Haha, ik gok dat je gelijk hebt. Wilde gok he.  
Paul (Geldrop) -- 23-06-2026 21:01