Re: Redelijk hetzelfde gebleven. Vr en za lokaal 38 graden
Bericht van: Paul ( Nijmegen)
, 23-06-2026 20:50
Dank je wel voor de snelle reactie Ryan. Nou die ventilator heb ik dan toch niet voor niets uit de motteballen gehaald. Het wordt peentjes zweten als dat uitkomt.