Harmonie gaat inmiddels tot 6 uur vrijdagochtend en ik vind het opvallend dat de bovenluchttemperaturen daar een stuk hoger worden berekend dan bij ECMWF. In onze regio ongeveer 2 graden warmer: het gebied met >22C is veel groter en ipv lokaal 22 boven België zien we daar lokaal 24.
Als dit zo blijft zien we denk ik morgen bij Harmonie wel een aantal veertigers in de kaart staan voor vrijdagmiddag?

