Re: Zomer 1976 Ukkel

Bericht van: Karim Hamid (Evergem) , 23-06-2026 21:25 

heb nagevraagd bij de klima kmi. Mogelijks hebben de intussen correctie gedaan van open naar gesloten hut, dat scheelt snel ...Mogelijks nam ik als centrum ook Zaventem ipv Ukkel...

Bericht laatst bijgewerkt: 23-06-2026 21:33

Zomer 1976 Ukkel   ( 510)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 23-06-2026 21:21
Re: Zomer 1976 Ukkel   ( 240)
Karim Hamid (Evergem) -- 23-06-2026 21:25
Re: Zomer 1976 Ukkel   ( 169)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 23-06-2026 21:33
Re: Zomer 1976 Ukkel   ( 181)
Jan (Workum, FRL) -- 23-06-2026 21:28
Bij ons wordt vaak een andere periode genomen   ( 53)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 22:05
Re: Bij ons wordt vaak een andere periode genomen   ( 24)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 23-06-2026 22:23