Als mijn opa vroeger zijn trui uit deed.... en dat was pas vanaf een graad of 25, dan sloeg het weer om. Kwamen er direct wolken binnen stromen
. Daar hebben we het nog vaak over. Maar ik houd de lange broek nog even in de buurt, vanaf maandag zitten we weer in het strakke regime van 18-20 graden zie ik al.
.
( 273)
( 160)