Mogelijk vanwege de warmere nachten (juni = langere dagen, minder afkoeling) en vochtigere lucht? Maar ik zou het ook een beetje apart vinden als er toen geen code rood was en nu wel. Verder kant zouden foute inschattingen in het verleden (als je vindt dat het toen ook code rood had moeten zijn) niet huidige waarschuwingen moeten beïnvloeden.
Hoe dan ook zou ik persoonlijk zeggen: als je code rood wilt inschakelen, maak de keuze dan nu of doe het niet. Want ik zie het nut er niet echt in om mogelijk morgen code rood in te schakelen voor een enkele dag aangezien omstandigheden niet heel veel anders zullen zijn dan ze vandaag zijn.
Quote selectie