Het werd op 24 juni (in 2005) echter al eens 36,0°C op mijn toen kersverse weerstation met zelf gebouwde schotelhut.
Ook de Tg van van 27,0°C is indrukwekkend.
Inmiddels zit de Tx er niet zo heel ver meer vandaan, maar loopt de Tg nog een volle graad achter op de uiteindelijke waarde van toen.
Wat logisch is, omdat er nog de nodige uren volgen waarin het heet / zeer warm is.

