Re: En dan is het 24 juni

Bericht van: Theo (Buren Ameland) , 24-06-2026 15:13 

Tropische dagen zijn zeldzaam in onze regio. Laat staan in juni.

Overmorgen de 3e, wellicht. Waar gaat dit heen?

De problemen van vandaag draaien niet om de aantallen van de bevolking hier op de planeet. We moeten die discussie heel duidelijk onderscheiden, we zijn daar vaak erg verward over. Niet de aantallen veroorzaken het probleem maar de manier waarop we produceren en consumeren en ons organiseren op deze planeet. Het is vooral ons consumptieniveau- de manier waarop de bevolking in het rijke deel van de wereld leeft- dat de planeet schade toebrengt.

Wat een verademing: zeewind!   ( 1171)
Wiendeld (Eelde) -- 24-06-2026 14:00
  Lekker hoor! Hier 37.3 geen zeewind  
maarten (lisse) -- 24-06-2026 14:03
Over de dijk geen zeewind   ( 203)
Thomas (Sluis) -- 24-06-2026 14:32
Tmax hier 30.5C, Tact 30.1C alleen Terschelling nog. Zeerwind is hier   ( 168)
Theo (Buren Ameland) -- 24-06-2026 14:42
En dan is het 24 juni   ( 145)
Jan Gerke (Damwoude) -- 24-06-2026 14:54
Re: En dan is het 24 juni   ( 79)
Theo (Buren Ameland) -- 24-06-2026 15:13