Hier is het 28,9C geworden en nu begint het iets af te koelen naar 28,3C. Daarbij half bewolkt met aan de andere kant van de 4000m hoge bergen (onweers)buien. Daarbij heb ik een wandeling weer gemaakt van 11 km met 250 hoogtemeters. Dus ik zweette op een gegeven moment wel goed door. Maar dat is bij langer na niet zo verschrikkelijk als bij jullie in de Benelux.