Op de grafiek wel, hier de maximum temperatuur waar ik de 29,9 van gisteren en 29,8 van eergisteren heb gehaald. https://www.meteo.be/nl/klimaat/klimaat-van-belgie/recente-waarnemingen-te-ukkel