Als het dan toch 38 wordt, doe dan ook maar 40

Bericht van: Ronald (Groningen) , 24-06-2026 18:22 

Goed voor de recordboeken en voor mijn OCD.

38 of 40 is in beide gevallen toch veel te heet maar 40 staat goed.


Harmonie 12Z: 41 graden in Gelderland vrijdagmiddag 15u   ( 1336)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 17:39
11 jaar geleden was het nog extremer trouwens   ( 578)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 17:50
Harmonie 13Z: 43 graden in Enschede   ( 680)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 24-06-2026 17:55
Wowwwwww......   ( 266)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 17:58
Nou dan mag het wel   ( 212)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 24-06-2026 18:04
Laat maar weg blijven.   ( 97)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 24-06-2026 18:18
Als het dan toch 38 wordt, doe dan ook maar 40   ( 83)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 18:22
Nou vooruit, 10 seconden 40 graden!   ( 49)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 24-06-2026 18:36
  Hoe goed zit harmonie er nu op?  
Stefan (Winsum) -- 24-06-2026 18:06
Voor vandaag goed voor NO-NL   ( 126)
Ronald (Groningen) -- 24-06-2026 18:12
Re: Harmonie 12Z: 41 graden in Gelderland vrijdagmiddag 15u   ( 315)
Wouter (Termaar) ( 140m) -- 24-06-2026 17:56
Harmonie en actueel temp:   ( 275)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 24-06-2026 18:13
KNMI-app gelooft erin   ( 261)
Hidde (Nijmegen) ( 69m) -- 24-06-2026 18:15