Klasse Kevin. Analyse is zo belangrijk.

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 24-06-2026 20:03 

Kun je altijd weer op terugvallen. En in de loop der tijd ken je de eigenaardigheden van een model. 

Je ziet het vaak in de guidance van het KNMI. Dan meldt de meteoroloog dat model X beter te volgen is omdat model Y onder dergelijke omstandigheden vaak minder goed presteert. 

Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

Reflectie op fijnmazige modellen vandaag   ( 920)
Kevin (Almere) -- 24-06-2026 18:41
Vervolg: wat betekent dit voor vrijdag?   ( 519)
Kevin (Almere) -- 24-06-2026 18:55
Bedankt Kevin voor deze overzichtelijke en beknopte analyse!   ( 191)
Ryan (Etten-Leur) -- 24-06-2026 19:01
Klasse Kevin. Analyse is zo belangrijk.   ( 66)
Koos Spakman (Froombosch) -- 24-06-2026 20:03
  Mooi hoor, bedankt Kevin!  
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 24-06-2026 20:36