Werkelijk onhebbelijk warm weer vandaag. Toch voelt het ook wel bijzonder aan.
Je bemerkt wel de zeer hoge luchtvochtigheid vanmiddag.
Komt er voor het eerst een superhittegolf in het zuidwesten..zou helemaal wat zijn.
Fietsen evengoed naar Hoek in België bij 35oC.