Re: Het zit blijkbaar in de familie Frank,

Bericht van: Frank (Doetinchem) , 25-06-2026 17:17 

Ik vind humor heel belangrijk, in deze wereld van ellende. Mijn dochter en zoon zijn net zo erg..   Maar ik moet ook oppassen dat het niet teveel wordt...

http://www.bouwcommunicatie.nl/bouw-weer/

Dit vindt mijn zoon van het weer morgen...   ( 1544)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 16:08
Re: Dit vindt mijn zoon van het weer morgen...   ( 519)
Jur (Gouda) -- 25-06-2026 16:24
Re: Dit vindt mijn zoon van het weer morgen...   ( 405)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 16:25
Re: Dit vindt mijn zoon van het weer morgen...   ( 167)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 25-06-2026 16:51
Het zit blijkbaar in de familie Frank,   ( 218)
Guus (Drachten) -- 25-06-2026 16:53
Re: Het zit blijkbaar in de familie Frank,   ( 121)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 17:17