Zou goed kunnen. De dag begon zelfs met stratus

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 25-06-2026 19:03 

Ben wel heel erg benieuwd wat morgen gaat brengen. Een heel andere aanvoerrichting. 

Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

De hittegolf nadert zijn climax. Een update   ( 1269)
Koos Spakman (Froombosch) -- 25-06-2026 18:34
Temperaturen lagen vandaag lager dan verwacht   ( 387)
Ryan (Etten-Leur) -- 25-06-2026 18:44
Is hier ook goed te zien.   ( 449)
Koos Spakman (Froombosch) -- 25-06-2026 18:53
Onderschatting vochtige luchtlagen door de noordooster?   ( 257)
Ryan (Etten-Leur) -- 25-06-2026 18:56
Zou goed kunnen. De dag begon zelfs met stratus   ( 197)
Koos Spakman (Froombosch) -- 25-06-2026 19:03
  Scheelt hier bijna 4°C met gisteren  
Eric, Rotterdam -- 25-06-2026 19:18
De Kooy is vandaag zomers warm geworden   ( 109)
Justin (Ede) ( 28m) -- 25-06-2026 19:38
  Op 29 blijven steken zaterdag zou me niets verbazen...  
Lars (Den Helder) -- 25-06-2026 20:22