Is het wel een zeebries? Is het niet een kleine krimping op de NO wind

Bericht van: Jorge (Middelburg) , 25-06-2026 19:52 

Kun je ook een zeebries noemen maar niet echt een klassieke zeewindinval. Hier geen zeebries gehad maar het maximum toch iets lager dan bij jou met op het platteland 34.1 C als Tx.


Ranzigheid ten top nu dauwpunt 25,6°C op zeebriesgrens.   ( 555)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 25-06-2026 17:30
  Hier de nekkende bries grens zal hier stil liggen +-.  
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 25-06-2026 17:35
Het is een tropische zeebries   ( 32)
Sam (Diksmuide) -- 25-06-2026 19:48
  Tact 35, tx 36, td 25  
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 25-06-2026 17:38
  Tact 35,3°C. tx 37,6°C, td 23,1°C. Bewolkt nu.  
Bart (Hasselt, B) ( 41m) -- 25-06-2026 17:40
Is het wel een zeebries? Is het niet een kleine krimping op de NO wind   ( 35)
Jorge (Middelburg) -- 25-06-2026 19:52
Re: Is het wel een zeebries? Is het niet een kleine krimping op de NO   ( 27)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 25-06-2026 20:01
Weinig zeebries hier tegenover gisteren   ( 23)
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 25-06-2026 20:09