Is het wel een zeebries? Is het niet een kleine krimping op de NO wind
Bericht van: Jorge (Middelburg)
, 25-06-2026 19:52
Kun je ook een zeebries noemen maar niet echt een klassieke zeewindinval. Hier geen zeebries gehad maar het maximum toch iets lager dan bij jou met op het platteland 34.1 C als Tx.