Re: ICON-D2 en Arome vergelijkbaar

Bericht van: Robert (Sint Philipsland) , 26-06-2026 15:24 

Zij het minder fors met de windstoten. Zaterdagochtend zien we bij beide modellen een buiencomplex boven het zuidwesten. Dan zaterdagavond/nacht opnieuw een fors onweerssysteem met kans op zware windstoten. De timing is wel erg laat voor wat betreft het optreden van heftige randverschijnselen.

Bericht laatst bijgewerkt: 26-06-2026 15:33

Harmonie 10z komt met een zeer fors windveld boven (Zuid)Oost NL   ( 1510)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 26-06-2026 15:14
Swiss: classic MCS   ( 796)
Kevin (Welle) -- 26-06-2026 15:16
Komt qua positie uit met wat BBC ((UKMO) daarjuist ook gaf maar   ( 428)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 26-06-2026 15:21
Re: ICON-D2 en Arome vergelijkbaar   ( 603)
Robert (Sint Philipsland) -- 26-06-2026 15:24