Temperatuur stijgt nauwelijks meer. Net even buiten gelopen. Voelt wel heel apart aan, die intense hitte. Vanavond ga ik buiten zitten, ik weiger binnen te gaan zitten. Dit moet je gewoon meemaken!
Quote selectie
( 187)
| van 37,6°C naar 34,0°C
( 252)