Wat ook leuk is; Lauwersoog heeft een hogere Tx dan Eelde, Leeuwarden, Nieuw-Beerta en Hoogeveen. Best bijzonder. Verder natuurlijk een behoorlijke smelt dag, waarbij Frank een verkoolde rechterarm heeft opgelopen. Ik hoop dat er verder geen slachtoffers zijn van deze hitte onder ons weervrienden. Info over records aanvullingen in de draad, zijn zeer welkom

( 109)