Hierbij neem ik jou het recht tot klagen af t/m september

Bericht van: Timo (Velp) , 26-06-2026 18:47 

Nu is het onze beurt!! 

Wij moeten het in de winter met de kruimeltjes op de grond doen en jij krijgt in juni al een gigantische taart als dessert bovenop het al enorme hoofdgerecht dat deze hele week was..

Bericht laatst bijgewerkt: 26-06-2026 18:49
Liefhebber van de herfst en winter met een voorkeur voor donker weer. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.

Vandaag in top-10 hoogst gemeten temperaturen ooit oostelijk N-Brabant   ( 645)
Roeland (Deurne - NL) -- 26-06-2026 18:40
  Ik denk wel een alltime record gevoelstemperatuur?  
Timo (Velp) ( 18m) -- 26-06-2026 18:41
Geen exacte cijfers, maar gevoelsmatig één der heetste dagen ooit ...   ( 133)
Roeland (Deurne - NL) -- 26-06-2026 18:44
Heetste dag sinds 26 juli 2019 bij ons, Td valt mee met 17C   ( 241)
Stan (Oss) ( 7m) -- 26-06-2026 18:43
Hierbij neem ik jou het recht tot klagen af t/m september   ( 141)
Timo (Velp) ( 18m) -- 26-06-2026 18:47
In september wordt het inderdaad vanzelf weer koel 😉   ( 121)
Stan (Oss) ( 7m) -- 26-06-2026 18:48
Re: In september wordt het inderdaad vanzelf weer koel 😉   ( 88)
Wilco (Zevenhuizen) -- 26-06-2026 18:52
  Dankjewel, vanavond even teruglezen  
Stan (Oss) ( 7m) -- 26-06-2026 19:14
Nu vraag ik me af   ( 89)
Timo (Velp) ( 18m) -- 26-06-2026 18:52
Maand als geheel? Dan Tg 20,0 of hoger   ( 42)
Stan (Oss) ( 7m) -- 26-06-2026 19:06
Heb je alleen deze eeuw geselecteerd?   ( 40)
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 19:10
Metingen sinds 1951   ( 32)
Roeland (Deurne - NL) -- 26-06-2026 19:13