Oef, liever niet ...

Bericht van: Roeland (Deurne - NL) , 26-06-2026 19:09 

Als weerfreak vind ik deze dagen enorm interessant, maar qua comfort hakt deze hittegolf er flink in. Voor mijn gevoel beleven we de piek van dit zomerseizoen juist nu, en heeft de zomer hierna goeddeels zijn kruit verschoten. Maar dat is dan weer het (foutief) toedichten van een menselijke factor aan een chaotische atmosfeer.


GFS12Z - opties tot verlenging zomerweer?   ( 1621)
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 26-06-2026 18:48
Azoor/Bartlett prominent aanwezig   ( 617)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 26-06-2026 18:52
Ligt in lijn met langetermijnmodellen?   ( 501)
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 26-06-2026 18:55
Hitte komt weer aardig dichtbij, 40C in Frankrijk.   ( 820)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 26-06-2026 19:00
Dan zou vakantie in eigen land best een optie kunnen worden   ( 368)
Stan (Oss) ( 7m) -- 26-06-2026 19:05
Wel lekker idd. Misschien even met de auto Frankrijk in bijv?   ( 261)
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 19:09
Dat zou mooi de hele zomer zo kunnen doorgaan.   ( 347)
Stefan (Winsum) -- 26-06-2026 19:08
Oef, liever niet ...   ( 306)
Roeland (Deurne - NL) -- 26-06-2026 19:09
Afgekeurd   ( 162)
Roos (Mijdrecht) -- 26-06-2026 19:32
GEFS12Z - aangenaam zomerweer vanaf maandag.   ( 195)
Rizky (Ninove) -- 26-06-2026 19:45
Gelukkig vooralsnog slechts de grote oper show.   ( 84)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 26-06-2026 19:49