Van mij mogen ze die ondergrens toch wel optrekken naar bv 28/29 graden of waarom niet naar 30 graden. Want nu kun je een paar dagen te maken hebben met 25/26 graden en nog altijd spreken over een hittegolf, terwijl dit eigenlijk niks meer te maken heeft met hitte. Maar goed dat is mijn mening.
Quote selectie