Ik hoor hier in Npt continu gerommel maar zit aan de verkeerde kant,

Bericht van: Marc (Lierde O-Vl) , 27-06-2026 08:08 

terras geeft uit op het O.

Seffens toch even naar de dijk.


Buien missen weer net Zw-Belgie   ( 571)
Dimitri (Oostende) -- 27-06-2026 07:14
Mja ziet er idd zo naar uit, maar misschien   ( 239)
Sam (Diksmuide) -- 27-06-2026 07:25
Hier vanop de dijk van Westende een prachtig zicht   ( 178)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 07:39
Moet er zo uitzien ongeveer ( webcam)   ( 274)
luk@sinaai -- 27-06-2026 07:44
Foto 🙂   ( 150)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 07:57
Ontwikkeling shelf   ( 152)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 08:07
Het moederschip   ( 137)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 08:11
Ik hoor hier in Npt continu gerommel maar zit aan de verkeerde kant,   ( 59)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 08:08