Dat is nog heel goed te doen

Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 27-06-2026 08:50 

Boven de 30°C wordt het wat minder leuk.

De Visbak geeft en de Visbak neemt

En een temperatuurdraad van 7.30 uur. In het oosten en zuid Limburg   ( 1024)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 27-06-2026 07:35
  Mogge. Tact 25.1C, Tn 24.4C  
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 27-06-2026 07:49
  Tact 21,6 Tn 19,0 C. Geheel bewolkt en droog.  
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 07:51
  Tact. 28,1 Rv 70% Tn 24,2  
Richard (Rijssen) -- 27-06-2026 08:13
Wat een vreselijke nacht   ( 193)
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 08:27
Tact slaapkamer vannacht zowat 33°C   ( 167)
Jan Gerke (Damwoude) -- 27-06-2026 08:39
Re: Tact slaapkamer vannacht zowat 33°C   ( 138)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 27-06-2026 08:41
Ja, voor het eerst sinds het begin van de metingen   ( 121)
Jan Gerke (Damwoude) -- 27-06-2026 08:42
Zo zeg dat is hoog ...   ( 96)
Marcel (Groningen) -- 27-06-2026 08:47
Dat is nog heel goed te doen   ( 79)
Jan Gerke (Damwoude) -- 27-06-2026 08:50
Dit zijn we niet gewend Ronald 😂   ( 61)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 27-06-2026 08:54
Enschede tact 28,2...   ( 87)
Harold (Enschede) -- 27-06-2026 08:44
  Re: Enschede tact 28,2...  
Wout (vlaardingen) -- 27-06-2026 09:07