Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Dat is nog heel goed te doen
Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 27-06-2026 08:50
Boven de 30°C wordt het wat minder leuk.
Quote selectie
De Visbak geeft en de Visbak neemt
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
En een temperatuurdraad van 7.30 uur. In het oosten en zuid Limburg
(
1024)
Tinus Lichtenvoorde
(
20m)
-- 27-06-2026 07:35
Mogge. Tact 25.1C, Tn 24.4C
Hugo (Veghel)
(
15m)
-- 27-06-2026 07:49
Tact 21,6 Tn 19,0 C. Geheel bewolkt en droog.
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 07:51
Tact. 28,1 Rv 70% Tn 24,2
Richard (Rijssen) -- 27-06-2026 08:13
Wat een vreselijke nacht
(
193)
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 08:27
Tact slaapkamer vannacht zowat 33°C
(
167)
Jan Gerke (Damwoude) -- 27-06-2026 08:39
Re: Tact slaapkamer vannacht zowat 33°C
(
138)
Jelmer (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 27-06-2026 08:41
Ja, voor het eerst sinds het begin van de metingen
(
121)
Jan Gerke (Damwoude) -- 27-06-2026 08:42
Zo zeg dat is hoog ...
(
96)
Marcel (Groningen) -- 27-06-2026 08:47
Dat is nog heel goed te doen
(
79)
Jan Gerke (Damwoude) -- 27-06-2026 08:50
Dit zijn we niet gewend Ronald
(
61)
Emil (Groningen)
(
5m)
-- 27-06-2026 08:54
Enschede tact 28,2...
(
87)
Harold (Enschede) -- 27-06-2026 08:44
Re: Enschede tact 28,2...
Wout (vlaardingen) -- 27-06-2026 09:07