Ik verblijf momenteel met de caravan een weekend in Maurik, prachtig aan de Nederrijn. Maar met alle verwachtingen voor vanavond/vannacht twijfel ik enorm of we niet beter inpakken en naar huis gaan vandaag. Lastige keuze wel. Het voorzorgsbeginsel dan maar toch. Nu even het gezin overtuigen.
Quote selectie