Inpakken of blijven

Bericht van: Edwin (Puttershoek) , 27-06-2026 10:03 

Ik verblijf momenteel met de caravan een weekend in Maurik, prachtig aan de Nederrijn. Maar met alle verwachtingen voor vanavond/vannacht twijfel ik enorm of we niet beter inpakken en naar huis gaan vandaag. Lastige keuze wel. Het voorzorgsbeginsel dan maar toch. Nu even het gezin overtuigen. 


Harmonie 04z windstoten   ( 1250)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 09:02
Harmonie rekent ook met allerlei buien die er nu niet zijn   ( 633)
Sander (Boxtel) -- 27-06-2026 09:11
Inpakken of blijven   ( 102)
Edwin (Puttershoek) -- 27-06-2026 10:03