Bericht van: Marc (Brugge - St. Kruis)
, 27-06-2026 12:06
En ik maar water geven vanmorgen... Nu, toch ook nog wat opgevangen... maar druppels op een hete plaat. We vallen er hier ten ZO al weken van tussen. Wel wat hoogteonweer deze keer en eindelijk ook bliksem gezien.