Ik heb wel geslapen maar heel makkelijk ging het niet

Bericht van: Timo (Velp) , 27-06-2026 12:21 

Binnen was het 32 graden, buiten niet koeler dan 24 graden dus vanmorgen was het nog steeds ruim 30 graden op mijn slaapkamer.

Liefhebber van de herfst en winter met een voorkeur voor donker weer. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.

11u30 Tact 28.6 en rommels in de verte.   ( 932)
maarten (lisse) -- 27-06-2026 11:28
  Tsmerig 33,6°C, Tslaaploos 24,0°C  
Timo (Velp) ( 18m) -- 27-06-2026 11:29
Re: Tsmerig 33,6°C, Tslaaploos 24,0°C   ( 206)
maarten (lisse) -- 27-06-2026 11:32
Re: Tsmerig 33,6°C, Tslaaploos 24,0°C   ( 34)
Harry (Echtenerbrug) -- 27-06-2026 12:18
Ik heb wel geslapen maar heel makkelijk ging het niet   ( 37)
Timo (Velp) ( 18m) -- 27-06-2026 12:21
Woelige luchten en wat gerommel te horen   ( 335)
Olivier (Leiden) -- 27-06-2026 11:36
Tact 29.4, melkwitte lucht   ( 131)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 11:39
Re: Tact 28.6 en rommels in de verte.   ( 78)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 11:42
Hier ook nu prachtige luchten   ( 292)
Marco (Bloemendaal aan zee) -- 27-06-2026 11:42
Re: lucht in het NW nu   ( 255)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 27-06-2026 11:45
Een plotselinge grote druppelsbui 🙂   ( 249)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 27-06-2026 11:49
  Zwaar bewolkt en Tact 28,6  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 27-06-2026 11:52
Re: Zwaar bewolkt en Tact 28,6   ( 82)
Boyan (Zwijndrecht NL) ( -1m) -- 27-06-2026 11:57
Hier hoge bewolking en bloedheet, 36,9.   ( 74)
Arnaud (Doetinchem) -- 27-06-2026 11:55
Re: veel gedonder te horen ook nu   ( 66)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 27-06-2026 11:56
Woelige lucht   ( 156)
Arjan (Piershil) -- 27-06-2026 11:57