Hier in Npt-stad ? Nee,

Bericht van: Marnix(Nieuwpoort) , 27-06-2026 12:31 

dit is Oostende of Brugge niet he. 

 



Waarnemingen om het half uur   ( 589)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 09:35
  Gerommel te horen in het zuiden  
Roald (Terneuzen) -- 27-06-2026 09:37
Dank, heel fijn   ( 143)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 09:38
Lopen hier nu 3,2°C voor op gisteren   ( 170)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 27-06-2026 09:40
Twente nu 29,6 en gisteren 26,9 zelfde tijd   ( 96)
Peter (Borculo) ( 14m) -- 27-06-2026 09:45
  Re: Twente 30,0C om 9:40  
Peter (Borculo) ( 14m) -- 27-06-2026 09:50
  Tact 31.1°C. Ongeveer gelijkwaardig met gisteren  
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 27-06-2026 09:48
Hagel van 1-2 cm in Alveringem /Lo /Diksmuide   ( 241)
Bart (Veurne) -- 27-06-2026 09:52
  En nog een clusterke onderweg naar die buurt, nu aan de FR grens.  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 09:55
Laat het aub uit he,   ( 113)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 10:00
Lijkt achter ons door te trekken, ergens tussen Veurne en Kortrijk.   ( 98)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 10:03
Ja Marc ok en hoe leg je   ( 72)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 10:05
Tussen de autodeuren klemmen.   ( 32)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 27-06-2026 10:41
Auto parkeren in een ondergrondse parkeergarage?   ( 31)
Carlo (Wellen) ( 42m) -- 27-06-2026 10:58
Hier in Npt-stad ? Nee,   ( 18)
Marnix(Nieuwpoort) -- 27-06-2026 12:31
Kort windveld droge zuidoostflank   ( 193)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 27-06-2026 09:54
Misschien sticky maken?   ( 37)
Robin (Tiel) -- 27-06-2026 10:39
Re: Misschien sticky maken?   ( 20)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 12:21
  Ik zie bovenaan de pagina niets?  
Robin (Tiel) -- 27-06-2026 13:37
Re: Ik zie bovenaan de pagina niets?   ( 19)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 14:26
Maar een blauwe vastgepinde draad zie alleen jij toch?   ( 12)
Robin (Tiel) -- 27-06-2026 14:30