mooie vangst, je zat eens op de eerste rij vandaag
Bericht van: Sam (Diksmuide)
, 27-06-2026 14:46
inderdaad drukkend warm, maar het zou me verbazen als we nog de 30°C halen, want toch vele flarden van bewolking en zelfs opnieuw een beu ten oosten van jou.