Re: mooi. Hier eerste kleine stortbui zonder onweer
Bericht van: Peter (Mariakerke bij Gent)
, 27-06-2026 15:09
kort en matig, wel erg grote druppels. Gent centrum kreeg er meer van. Grappig is dat neerslag van zo hoog komt en de wolken zo snel trekken, dat er hierboven alweer blauwe lucht is terwijl de regen nu pas aankomt bij de grond.