Re: mooi. Hier eerste kleine stortbui zonder onweer

Bericht van: Peter (Mariakerke bij Gent) , 27-06-2026 15:09 

kort en matig, wel erg grote druppels. Gent centrum kreeg er meer van. Grappig is dat neerslag van zo hoog komt en de wolken zo snel trekken, dat er hierboven alweer blauwe lucht is terwijl de regen nu pas aankomt bij de grond.


15u Prachtige mammatus + bliksemfoto dochter   ( 1203)
RemcoF (Amstelveen) -- 27-06-2026 15:02
Weer onweer in aantocht.   ( 526)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 15:04
Mooi! nu ook weer flinke hagel aan de overkant. Staat je fruit nog..   ( 548)
Jean Paul (Terneuzen) -- 27-06-2026 15:05
Re: Mooi! nu ook weer flinke hagel aan de overkant. Staat je fruit nog   ( 256)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 15:11
Re: Mooi! nu ook weer flinke hagel aan de overkant. Staat je fruit nog   ( 130)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 15:34
  Ik vond hem niet zo duidelijk, weet het eigenlijk niet.  
Jean Paul (Terneuzen) -- 27-06-2026 15:40
Re: Ik vond hem niet zo duidelijk, weet het eigenlijk niet.   ( 27)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 15:54
Alles trekt net Oostelijk, over de Waddenzee langs Oudeschild   ( 375)
Leo (Oudeschild-Texel) -- 27-06-2026 15:07
Re: mooi. Hier eerste kleine stortbui zonder onweer   ( 127)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 27-06-2026 15:09
Tact 33,8°C maar RV daalt, nu 40%   ( 141)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 27-06-2026 15:10
Ook dauwpunt gedaald naar 18 gr Celsius   ( 116)
Erik (Veendam) -- 27-06-2026 15:14
  Toch weer bewolkt, Tact 30.0°C  
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 15:14
Tact 27,6 C en RV 66%....afgelopen kwartier diep gerommel.   ( 88)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 15:14
Convergentie zichtbaar op radar Abbeville   ( 325)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 15:18
Uitzicht vanaf de Westeinder   ( 273)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 27-06-2026 15:20
Waai uit mijn zwembroek   ( 204)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 27-06-2026 15:24