Zeer agressief onweer bij Stellendam zojuist!

Bericht van: Martijn(Stellendam) , 27-06-2026 15:40 

Wajow, wat was dit zeg!

In 2-3 minuten 10-15 keiharde blikseminslagen vlakbij mij in Stellendam zojuist. Ik werd er bang van. Vervolgens een flinke stortbui erachteraan.

Dit was niet normaal!

Fanatiek hitteliefhebber in de zomermaanden, fanatiek winterliefhebber in de wintermaanden

Zeer agressief onweer bij Stellendam zojuist!   ( 1508)
Martijn(Stellendam) -- 27-06-2026 15:40
Ik hoor het zelfs hier. Echt diepe dreunen   ( 465)
Olivier (Leiden) -- 27-06-2026 15:43
Re: Zeer agressief onweer bij Stellendam zojuist!   ( 880)
Joris (Rotterdam) -- 27-06-2026 15:44
Re: Zeer agressief onweer bij Stellendam zojuist!   ( 333)
Martijn(Stellendam) -- 27-06-2026 15:47
  flinke CG's idd. Ook hier soms te horen  
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 15:44
Re: Zeer agressief onweer bij Stellendam zojuist!   ( 303)
Jan (Ooltgensplaat) -- 27-06-2026 15:49
Re: Zeer agressief onweer bij Stellendam zojuist!   ( 267)
Marc (Brielle) ( 1m) -- 27-06-2026 15:50
Hier in Hoek Van Holland ook!   ( 251)
Timo (Westland) -- 27-06-2026 15:56
Hier kneiters van CG’s!   ( 281)
Marcel (Den Haag) -- 27-06-2026 15:58
Veteranendag terecht afgelast   ( 295)
Stanley (Den Haag) -- 27-06-2026 16:00
Voogens kachelmannwetter.com inderdaad serieuze ontladingen daar   ( 294)
Sander (Boxtel) -- 27-06-2026 16:07