Attente opmerking. Ik moet zeggen dat het meeviel in haar kamer. Die ligt op de begane grond en gelukkig niet op de bovenste verdieping. Ze hadden de zonwering omlaag en gordijnen dicht. Op de gangen is het koeler, dus ze hadden ook de deur naar de gang wijd openstaan. Ik denk circa 27 C in haar kamer. In de gezamenlijke huiskamer was het gewoon koud. Airco stond wel erg fanatiek te brullen... Alles bij elkaar had mijn moeder er volgens mij gelukkig niet heel veel last van. Met dank aan het personeel.