Re: Hier smoorheet bij 35,0 C

Bericht van: Wouter (Termaar) , 27-06-2026 16:30 

Zelfde hier. Geen airco maar de woonkamer kan een aantal dagen koel gehouden worden. Sinds woensdag is het hek van de dam helaas. Niet meer gezond dit. Inmiddels weer ruim 35 graden.


15u30 Paar fikse onweersbuien gehad   ( 869)
Wiendeld (Eelde) -- 27-06-2026 15:29
Hier smoorheet bij 35,0 C   ( 211)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 15:35
Re: Hier smoorheet bij 35,0 C   ( 36)
Wouter (Termaar) ( 140m) -- 27-06-2026 16:30
  Diepe dreunen te horen richting het zuidwesten  
Olivier (Leiden) -- 27-06-2026 15:36
Welkom in Den Helder   ( 187)
Lars (Den Helder) -- 27-06-2026 15:40
Re: Welkom in Den Helder   ( 125)
Wiendeld (Eelde) -- 27-06-2026 15:41
Te Soest ook diep…   ( 181)
David (Soest) -- 27-06-2026 15:40
Re: Te Soest ook diep…   ( 98)
Jaap (Enkhuizen) -- 27-06-2026 15:46
Re: 15u30 Paar fikse onweersbuien gehad   ( 96)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 27-06-2026 15:52