Het lukt maar niet een bliksem te vangen🙁

Bericht van: Hans (Voorhout) , 27-06-2026 18:12 

Steek ik mijn kop uit het zolderraam want het rommelt weer met donkere lucht in het westen, meteen een felle CG in de verte. Met mijn telefoon vervolgens filmen en wachten, wachten, niets. Net dat ik stopte flits, ja hoor, weer filmen en verder niets met alleen wat gerommel.

Chapeau jongens die ze vast weten te leggen


18:00 uur: is dit een wallcloud?   ( 2416)
Marcel (Den Haag) -- 27-06-2026 18:01
Nee, dit is een vlakke wolk zonder neerslag...   ( 1420)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:04
Beheer, ingrijpen aub   ( 1085)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 18:09
  Ja dit is niet best  
Rick (Roermond) ( 27m) -- 27-06-2026 18:17
Re: Beheer, ingrijpen aub   ( 601)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 18:19
Zonder flauwekul...   ( 806)
Marcel (Den Haag) -- 27-06-2026 18:12
Re: Zonder flauwekul...   ( 464)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 18:16
De verschillen   ( 794)
Jack (Weert) -- 27-06-2026 18:13
Re: De verschillen   ( 356)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 18:16
Kunnen jullie wel, tegen een oude man!   ( 321)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:39
Re: Kunnen jullie wel, tegen een oude man!   ( 193)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 18:45
Het is je vergeven!   ( 139)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 18:50
Gewoon een blunder, klaar!   ( 147)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 19:02
Re: Gewoon een blunder, klaar!   ( 86)
Jaap (Enkhuizen) -- 27-06-2026 19:07
  Ach het is de hitte😉  
Jack (Weert) -- 27-06-2026 18:51
Re: Nee, dit is een vlakke wolk zonder neerslag...   ( 343)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 18:15
Re: Nee, dit is een vlakke wolk zonder neerslag...   ( 262)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 18:19
Tuurlijk weet ik dat. Even kijken of jullie wel opletten!   ( 163)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:40
Re: Tuurlijk weet ik dat. Even kijken of jullie wel opletten!   ( 118)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 18:45
Het lukt maar niet een bliksem te vangen🙁   ( 320)
Hans (Voorhout) -- 27-06-2026 18:12
Re: 18:00 uur: is dit een wallcloud?   ( 275)
leviathanfd (Heerlen) -- 27-06-2026 18:17
  Lijkt er wel op ja, elevated  
Yorick (Hilversum) -- 27-06-2026 18:22