Lijkt erop dat het thermisch laag niet meer gaat leveren

Bericht van: Robert (Sint Philipsland) , 27-06-2026 20:14 

Stroming boven Duitsland is anticyclonaal als je op de uitwaaierende aambeelden let. Misschien was de rugas toch te dichtbij? Nu afwachten wat de buien boven Frankrijk gaan doen.


Cumuluswolken in Elburg   ( 789)
Niels (Elburg) -- 27-06-2026 20:00
Vanaf hier ook goed te zien.   ( 348)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 27-06-2026 20:01
En 5 minuten later.   ( 349)
Thom (Ens, Noordoostpolder) ( -4m) -- 27-06-2026 20:06
Re: En 5 minuten later.   ( 142)
Niels (Elburg) -- 27-06-2026 20:07
Borrelt aardig boven de Veluwe   ( 251)
Eric, Rotterdam -- 27-06-2026 20:03
Re: Borrelt aardig boven de Veluwe   ( 353)
Niels (Elburg) -- 27-06-2026 20:04
Lijkt erop dat het thermisch laag niet meer gaat leveren   ( 298)
Robert (Sint Philipsland) -- 27-06-2026 20:14
Hier richting het zuiden weer helder   ( 133)
Rick (Roermond) ( 27m) -- 27-06-2026 20:16
Dat is trouwens een beste pannekoek boven Oost-Duitsland   ( 90)
Ronald (Groningen) -- 27-06-2026 20:23
De linkercel in Frankrijk lijkt een left-mover   ( 91)
Marcel (Den Haag) -- 27-06-2026 20:23
Uit het niets groeit hier net ten zuiden ook ineens iets door   ( 229)
SanderK (Havelterberg) -- 27-06-2026 20:15
Eerste rommels hoorbaar met een regenboogje   ( 99)
SanderK (Havelterberg) -- 27-06-2026 20:25
Re: Flinke torens richting ZO   ( 157)
VdeV(Heerenveen) -- 27-06-2026 20:23
Re: Cumuluswolken in Elburg   ( 130)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 27-06-2026 20:24