We zitten nu nog in getransformeerde tropische lucht en morgen in maritiem polaire lucht. Met een week bulderende west- tot noordwestenwind is het bye bye hittegolf. Erg? Nee.
Het verbaast me eigenlijk nog dat maar twee weerstations een superhittegolf hadden..Ell en Woensdrecht. Met deze condities had het eigenlijk uit elkaar moeten spatten maar dat deed 't niet.
Hoe dat voor Belgische stations zit weet ik nog niet maar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Exit dan wel voor mijn omgeving..ik spreek niet over andere plaatsen.