Dat zou wel eens kunnen gaan lukken de komende dagen. Voor Stan deze maand dus een voldoende
. Al is de maand wel een stuk natter geweest dan hij zou willen wensen.
Wel een bijna perfect contrast tussen de twee maandhelften, de eerste helft iets te koel en wisselvallig en de tweede helft uitzonderlijk warm en droog met de overgang ongeveer rond de 15e.
Vandaag alweer tropisch warm, Tmax 30,4°C