Eigenlijk hadden wij ook wat eerder die kant op gemoeten, maar ja, te dichtbij wilde ik gezien de hagelkans ook niet komen. Goed gegokt en ook weer niet. 
Prachtige foto's!!
Quote selectie
( 160)