Het ontbreekt me aan tijd om nu al alles uit te zoeken, maar wat was het een feest gisteravond en vannacht! Hier in de omgeving zijn volgens mij weinig consequenties geweest van het noodweer gelukkig. Wel ontelbaar veel takken op straat. Vlak voor de nachtelijke MC trok de wind enorm aan, begon het te stortregenen en was het zicht even volledig weg. Het leek wel een orkaan joh. Daarna de show van ontelbaar veel CC en CG's was echt hypnotiserend om naar te kijken. Ik heb in ieder geval weinig geslapen
Foto's zijn allemaal screenshots uit video's. En dan heb ik nog niet eens alle video's goed bekeken. Ik had deze keer echt enorm geluk met de locatie en het uitzicht, na er telkens eigenlijk net naast te grijpen dit jaar.