Heel mooi! Qua onweer en windstoten vergelijkbaar met hier, maar...

Bericht van: Tom (Bennekom-W) , 28-06-2026 15:01 

... Niet qua regen. Dat was bij jou veel heftiger en van langere duur. Daarom hadden wij 'maar' 10,1 mm (Hellmann). 

Nooit weergek geworden. Ik ben het altijd al geweest!

VIDEO: zwaar onweer met felle windstoten en regenval (incl. drone)   ( 431)
Joris (Halle) ( 60m) -- 28-06-2026 14:42
Heel mooi! Qua onweer en windstoten vergelijkbaar met hier, maar...   ( 88)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 28-06-2026 15:01