Rondje tact?

Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 28-06-2026 17:13 

Hier is het een zalige 18,4C na een onweersbui. Het voelt zo heerlijk aan en nu kan je tenminste gewoon dingen doen. 
Heb vandaag een mooie wandeling nog gemaakt en het was weer schitterend. Hier een foto:



Rondje tact?   ( 306)
Hadassah (Waddinxveen) -- 28-06-2026 17:13
Mooie foto weer! Hier tact: 26,0°C en bewolkt   ( 118)
Robin (Tiel) -- 28-06-2026 17:15
Bedankt!!! Dat klinkt inderdaad beter!   ( 98)
Hadassah (Waddinxveen) -- 28-06-2026 17:16