Als de kern van het hogedrukgebied maar op een dermate positie blijft liggen dat de hitte ons niet kan bereiken is het prima.
Zonnetje en een graad of 22 prima. Nou was dat cadeautje in de vorm van weer een deftig onweer gisterenavond wel te danken aan die hitte maar toch.
Quote selectie