Tja . . .

Bericht van: Roel (op werk-Driebergen) , 25-11-2005 09:03 



Ik wil sneeuw   ( 801)
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 25-11-2005 08:53
Re : IK WIL SNEEUW   ( 662)
PatrickD_Maastricht -- 25-11-2005 08:56
Dat willen we (bijna) allemaal wel 🙂   ( 577)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 25-11-2005 09:27
Re : IK WIL SNEEUW   ( 724)
Pieter (Alblasserdam) -- 25-11-2005 08:55
Re : IK WIL SNEEUW   ( 783)
Roland uit Elewijt -- 25-11-2005 09:13
Re : IK WIL SNEEUW   ( 739)
Wim (Edegem) -- 25-11-2005 08:59
  ik zie rood kruisje  
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 25-11-2005 09:00
Re : ik zie rood kruisje   ( 553)
Wim (Edegem) -- 25-11-2005 09:03
  Tja . . .  
Roel (op werk-Driebergen) -- 25-11-2005 09:03