sneeuw waar blijf je????

Bericht van: Udenhoutse Frans , 25-11-2005 10:06 

Hoe ziet de noordzee eruit?
Iemand een recent satelietbeeld?
Neerslaggebied blijft boven midden-nederland hangen.Komt weinig tot niets naar beneden.
De Veluwe is ingesneeuwd??

sneeuw waar blijf je????   ( 862)
Udenhoutse Frans -- 25-11-2005 10:06
Re : sneeuw waar blijf je????   ( 746)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 25-11-2005 10:08
Re : sneeuw waar blijf je????   ( 729)
wouter (giessenburg) -- 25-11-2005 10:09
Re : Was een grapje 😉   ( 693)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 25-11-2005 10:10
hier sneeuwt het momenteel lekker 🙂   ( 662)
Ronald (Deventer) -- 25-11-2005 10:12
Re : sneeuw waar blijf je????   ( 676)
Jaap (Enkhuizen) -- 25-11-2005 10:09
Re : sneeuw waar blijf je????   ( 693)
wouter (giessenburg) -- 25-11-2005 10:10
Re : sneeuw waar blijf je????   ( 665)
Roy (Zaandam) -- 25-11-2005 10:16
Hier is tie.   ( 932)
Jan-Willem (Eindhoven) -- 25-11-2005 10:18