Mooi man!

Bericht van: Kenny (Wageningen) , 25-11-2005 10:24 

Hier nog steeds kletsnat bij een Tact van 2,8.

En dan te bedenken dat Apeldoorn slechts 25 km oostelijker ligt!

Apeldoorn winters!   ( 1198)
Bert(Apeldoorn) -- 25-11-2005 10:16
mooie foto's🙂 was het hier maar zo wit   ( 657)
Maickel (Kerkdriel) -- 25-11-2005 10:36
Re : Gefeliciteerd 😀   ( 750)
Jorr(Utrecht) -- 25-11-2005 10:22
  Re : vraagje, sinds wanneer is het wit daar?  
Dyonisius Franciscus Hakvoort -- 25-11-2005 10:25
Re : vraagje, sinds wanneer is het wit daar?   ( 748)
Bert(Apeldoorn) -- 25-11-2005 10:29
  Re : zeer mooi 🙂  
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 25-11-2005 10:30
Mooi man!   ( 774)
Kenny (Wageningen) -- 25-11-2005 10:24
ja best irritant   ( 755)
Dirk (Utrecht) -- 25-11-2005 10:42