Re : 😀

Bericht van: Steph. (Haarlem) , 25-11-2005 23:08 

Windkracht 10, in Limburg?.. Gniffel... 😀
*Dat de Primeurman voor de kaarten uitkijkt wisten we al* *Fanatiek Regenliefhebber* * Bloedhekel aan de winter*

Sneeuwstorm!   ( 972)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 25-11-2005 23:06
Re : Sneeuwstorm!   ( 650)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 25-11-2005 23:09
Re : Sneeuwstorm!   ( 606)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 25-11-2005 23:20
Re : Sneeuwstorm!   ( 478)
Herman (Schüttorf, Duitsland) -- 26-11-2005 00:08
Re : Sneeuwstorm!   ( 501)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 26-11-2005 00:10
Re : Sneeuwstorm!   ( 478)
Saskia (Wageningen) ( 11m) -- 26-11-2005 00:52
Re : Sneeuwstorm!   ( 482)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 26-11-2005 01:22
Re : Sneeuwstorm!   ( 434)
Herman (Schüttorf, Duitsland) -- 26-11-2005 00:12
  Re : Sneeuwstorm!  
Rob (Winterswijk, Gelderland) -- 26-11-2005 00:10
Re : Sneeuwstorm!   ( 483)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 26-11-2005 00:17
Re : 😀 😀   ( 516)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 26-11-2005 00:35
Re : Sneeuwstorm!   ( 535)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 25-11-2005 23:39
Re : Sneeuwstorm!   ( 525)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 25-11-2005 23:47
Re : Sneeuwstorm!   ( 446)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 26-11-2005 00:03
  Ojee nu heb je gedonder 😀 😉 😀  
Marco Vlaardingen-Centrum -- 25-11-2005 23:21
Re : Sneeuwstorm!   ( 659)
Roland (Maastricht) ( 80m) -- 25-11-2005 23:12
Re : Sneeuwstorm!   ( 504)
Johan (Hardegarijp) -- 26-11-2005 00:07
Re : Sneeuwstorm!   ( 472)
Thunder-Riny (Kerkrade) -- 26-11-2005 00:09
Re : Sneeuwstorm!   ( 472)
Johan (Hardegarijp) -- 26-11-2005 00:17
Re : 😀   ( 602)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 25-11-2005 23:08
Re : Sneeuwstorm!   ( 570)
PatrickD_Maastricht -- 25-11-2005 23:10
Ja idd windkracht 6 noem je dat......   ( 626)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 25-11-2005 23:08
Re : Sneeuwstorm!   ( 523)
Samuel Purmerend -- 25-11-2005 23:14
  Kijken of dit bericht nu ook bovenaan staat 🙂  
Hugo-werk (Veghel) -- 24-08-2006 13:10