Hier nu ook matige sneeuwval, dikke vlokken!

Bericht van: Astrid(Losser) , 26-11-2005 11:10 

Het gaat maar door.

sneeuw... zucht   ( 828)
Rob (Winterswijk, Gelderland) -- 26-11-2005 11:08
Hier nu ook matige sneeuwval, dikke vlokken!   ( 676)
Astrid(Losser) -- 26-11-2005 11:10
Sodeknetters...   ( 771)
Wilber (Ulft) -- 26-11-2005 11:12
Re : Sodeknetters...   ( 860)
Rob (Winterswijk, Gelderland) -- 26-11-2005 11:18
Heel mooi! Ga je nog wat foto's schieten in de omgeving?   ( 654)
Wilber (Ulft) -- 26-11-2005 12:03