Re : Stelling:

Bericht van: Georges (Lommel) , 26-11-2005 11:16 

Daar waar de stroom uitvalt misschien.... 😋


...zoals jaren vele jaren geleden in New-York 😉

Stelling:   ( 749)
Takkie (Amstelveen) -- 26-11-2005 10:55
Stelling:   ( 859)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 26-11-2005 11:02
Re : Stelling:   ( 642)
Astrid(Losser) -- 26-11-2005 11:05
Re : Stelling:   ( 629)
Takkie (Amstelveen) -- 26-11-2005 11:05
Re : Stelling:   ( 602)
Robert M (Arnhem) -- 26-11-2005 11:09
Re : Stelling:   ( 605)
Astrid(Losser) -- 26-11-2005 11:07
Re : Stelling:   ( 570)
Georges (Lommel) -- 26-11-2005 11:16
  Re : Sneeuw "glijdt "wel goed, da's waar ......  
Frank (Landsmeer) -- 26-11-2005 11:01