Re : Ons jonge katje vindt het ook geweldig!

Bericht van: Juri (Nukerke) , 27-12-2005 15:44 

haha, zo ver had ik nog niet gedacht...
Juri

Fotoimpressie sneeuw Assendelft   ( 1045)
Jaap-Jan (Assendelft- Zaanstad) -- 27-12-2005 15:12
Ons jonge katje vindt het ook geweldig!   ( 1049)
Jaap-Jan (Assendelft- Zaanstad) -- 27-12-2005 15:14
Re : Ons jonge katje vindt het ook geweldig!   ( 662)
Juri (Nukerke) ( 87m) -- 27-12-2005 15:18
Re : Ons jonge katje vindt het ook geweldig!   ( 611)
Georges (Lommel) -- 27-12-2005 15:39
Re : Ons jonge katje vindt het ook geweldig!   ( 561)
Juri (Nukerke) ( 87m) -- 27-12-2005 15:44
Leuk is ie he!   ( 590)
Jaap-Jan (Assendelft- Zaanstad) -- 27-12-2005 15:47
Re : Ons jonge katje vindt het ook geweldig!   ( 620)
Mario Merksem -- 27-12-2005 15:37
De sneeuw werd mede mogelijk gemaakt door:   ( 626)
Jaap-Jan (Assendelft- Zaanstad) -- 27-12-2005 15:46