Radarbeeld voor 21:30uur Hoop doet leven

Bericht van: Wiet , 27-12-2005 19:55 

Noord Antwerpen Wuustwezel
Tact -1,0°C


http://home.scarlet.be/~vandoorw

Radarbeeld voor 21:30uur Hoop doet leven   ( 1240)
Wiet -- 27-12-2005 19:55
Re : Radarbeeld voor 21:30uur Hoop doet leven   ( 540)
Mario Merksem -- 27-12-2005 20:19
Re : Radarbeeld voor 21:30uur Hoop doet leven   ( 515)
David (Antwerpen-centrum) -- 27-12-2005 20:22
Re : Radarbeeld voor 21:30uur Hoop doet leven   ( 700)
Filip (Herentals) -- 27-12-2005 19:57
  hopen dat dat gedeelte, en daarachter verder activeert!  
Anthony [Tilburg] -- 27-12-2005 20:01
Re : Radarbeeld voor 21:30uur Hoop doet leven   ( 562)
Ruben (Neeroeteren) -- 27-12-2005 20:14
Re : Radarbeeld voor 21:30uur Hoop doet leven   ( 499)
Filip (Herentals) -- 27-12-2005 20:31
Re : Radarbeeld voor 21:30uur Hoop doet leven   ( 697)
Marcel (Luyksgestel) ( 35m) -- 27-12-2005 20:02
Re : Radarbeeld voor 21:30uur Hoop doet leven   ( 585)
Jelle (Ham) ( 23m) -- 27-12-2005 20:03
Re : Radarbeeld voor 21:30uur Hoop doet leven   ( 543)
David (Antwerpen-centrum) -- 27-12-2005 20:09