Re : Het komt steeds dichterbij!! 🙂

Bericht van: Teun (Westland) , 28-12-2005 22:32 

Hier ook al 00000000,000000

Eindelijk!!!!!!!!!!   ( 1003)
mcmc-f1( Middelburg NL) -- 28-12-2005 22:10
Het komt steeds dichterbij!! 🙂   ( 595)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 28-12-2005 22:14
Re : Het komt steeds dichterbij!! 🙂   ( 476)
Teun (Westland) -- 28-12-2005 22:32
Re : Hier moeten we nog steeds wachten..   ( 561)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 28-12-2005 22:16
Jij had laatst toch een paar cm.? 🙂   ( 540)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 28-12-2005 22:18
Re : Ja, maar de temperatuur..   ( 510)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 28-12-2005 22:20